۱۳۸۸/۰۶/۲۰

در صورت دستگیری کروبی یا موسوی کفن پوش به خیابان می آییم

اعلام حمایت حاميان راه سبز امید استان مرکزی از موسوی وکروبی
در صورت دستگیری کروبی یا موسوی کفن پوش به خیابان می آییم




احزاب ، اقشار وگروههای مختلف مردمی وبه خصوص حامیان راه سبز امید در استان مرکزی آمادگی خود را جهت برگزاری هرچه با شکوه تر روز قدس اعلام كردند.
با افزایش سرکوب و فشار کودتاگران وهمچنين احتمال دستگیری مهندس موسوی و مهدی کروبی ، حامیان راه سبز امید استان مرکزی استوار و با عزمی راسخ آمادگی خود را برای به نمایش گذاشتن قدرت مردمی خود در راهپيمايی 27 شهریور ماه اعلام و از هم اکنون در صدد برپایی هرچه با شکوه تر و بر هم زدن خیال خام کودتاگران می باشند.
حامیاه راه سبز استان مرکزی همچنین یادآور شده اند که همچنان بر رسیدن به اهداف به حق خود مصمم بوده و هستند ودر صورت دستگیری ویا بازداشت موسوی و کروبی کفن پوش به خیابانها آمده و اعتراض های مدنی خود را افزایش خواهند داد.

۱۴ نظر:

mohamad گفت...

سلام همشهری سبز من
به خدا اگر یکی از سران اصلاحات را بگیرن ما اراکی ها دیگه باید بریزیم تو خیابون
یا علی مدد

جهانگیری گفت...

از اراک تا تهران راهی نیست مردم اراک حتمن باید به تهران بیایند

روز قدس شهرستانی ها به تهران بیایند

به دلیل کم جمعیت بودن تجمع مخالفین در شهرستان ها و از طرفی عدم پوشش خبری در شهرهای کوچک تعداد کمی ازمردم از تجمع روز قدس مطلع می شوند. در نتیجه در هر شهر تعداد آزادی خواهان که در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند نسبت به تعداد حزب الله ای های آن شهر کمتر است . به همین علت احتمالن در هیچ شهری ( شاید فقط به غیر اصفهان ) حضور مخالفین در راهپیمایی روز قدس هیچ تاثیری نداشته باشد و اصلا نتوانند خود را نشان دهند . حتی جنبش سبز اصفهان هم ممکن است نتواند مخالفین را با خبر کند و به خیابان بیاورد. لذا به دلیل اهمیت فوق العاده بالای این راهپیمایی ( مرگ و زندگی مرحله کنونی جنبش به این راهپیمایی بستگی دارد ) تمام توان ما برای فراخوان روز قدس باید بر روی تهران متمرکز باشد و همه ی ساکنین شهرهای دیگر که می خواهند در جنبش سبز نقشی داشته باشد باید به تهران فرا خوانده شوند. حتی اگر در کل صد نفر هم به تهران بیایند خیلی بهتر از آن است که آن صد نفر در شهر خودشان راهپیمایی کنند و اصلن دیده نشوند. راهپیمایی روز قدس یک راهپیمایی حکومتی است. ما هر چقدر هم که انرژی صرف کنیم و در شهرستان ها تبلیغ کنیم باز در شهرستان ها تعداد سبزها در راهپیمایی اقلیت است و نمیتوانند هیچ خودی نشان دهند . تنها شانسی که داریم این است که به هر صورت ممکن تهران را اکثریت کنیم در غیر این صورت کار جنبش تمام است و باید برای فاز اول آن فاتحه خواند تا ببینیم فاز بعد کی شروع خواهد شد. ( شاید یک یا چند سال دیگر فاز بعد طول بکشد ) اگر حضور سبزها کمتر از حزب الله ای ها باشد، به دلیل ترس نمی توانند خودی نشان بدهند و عملن باعث میشود حکومت ادعا کند که حتی یک نفر هم نیامد . این راهپیمایی مرگ و زندگی جنبش کنونی است. با تمام توان خارج از اینترنت برای آن تبلیغ کنید . این آخرین فرصت است . اگر نتوانیم در روز قدس نمایش بیرونی داشته باشیم چنان ناامیدی عمیقی همه را فرا میگیرد که دیگر نیروی حاضر در صحنه ای برای ادامه جنبش باقی نخواهد ماند و حتی به فرض دستگیری کروبی و موسوی هم کسی به خیابان نخواهد آمد . حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار کم هزینه و راحت است . حتی به آسانی می توان با نماد سبز شرکت کرد و حکومت جرات سرکوب در این روز را ندارد . بی آبرویی سرکوب در این روز ده برابر بی آبرویی سرکوب در روزهای دیگر است .

ناشناس گفت...

سلام
من مدير لينباكس 7000 هستم ولي اين پيغام من براي شما به صورتي تبليغاتي ارسال نشده كه يكيش به صورت شانسي به دست شما رسيده باشه. راستش من در اين لينكباكس فقط ميرحسيني ها را عضو ميكنم و براي همين خاطر از شما دعوت ميكنم كه با گذاشتن اين لينكباكس در وبلاگتون در لينك باكس ما عضو شويد

اين لينك باكس ما بقيه لينكباكسها فرق ميكنه و اون فرق هوشمند بودنش هست به طوري كه هنگامي كه شما پست جديدي ارسال ميكنيد اين لينك باكس آن را تشخيص داده و در عرض كمتر از 20 دقيقه نام پست شما به همراه آدرس آن در لينك باكس قرار ميگيره يعني جديدترين پست هاي وبلاگ شما در بيش از 30 وبلاگ يا به عبارت ديگر به بيش از 1000 نفر ديگر نشان داده ميشه و به همين دليل بازديدهاي شما افزايش چشمگيري پيدا ميكنه همچنين ديگر دليل من براي عضويت شما در اين لينكباكس اينه كه خوده من هم به نتايج انتخابات اعتراض دارم و از اين جهت ميخوام تمام اعتراضات را در قالب يك لينك باكس به مردم عرضه كنم و به نحوي كمكي به ميرحيسن كرده باشم

موفق باشيد

Linkbox7000.mihanblog.com

ناشناس گفت...

سلام دوستان
من براي راه پيماني سبز روز جمعه به تهران مي روم .حضور در تهران با نماد هاي مشخص جنبش بسيار موثرتر است.اگر امكان دارد شما هم در تهران شركت كنيد.راه ما سبز است نااميدي ندارد. زنده باد ايران سبز.

دانيال گفت...

ما اراكيا بر ضد دولت كودتا ميريزيم تو خيابون تا ثابت كنيم هنوز ايراني هستيم
راستي من شما رو لينك مي كنم
شما لازم نيست بكنيد چون وب من سياسي نيست.

امین گفت...

به نام خدا سلام
انشاالله همه با هم روز قدس
به امید آزادی
یاحق

ناشناس گفت...

به امید سبز شدن روز قدس

victory گفت...

سلام
همه با هم روز قدس .قدرت در با هم بودن است.
من اتفاقی این ادرس وبلاگ را دیشب از موج سبز آزادی گرفتم.باید این وبلاگ را همشهریهای سبز عزیزبدانند.لطفا در سایت های بیشتری اعلام کنید .
من با نظر دوست عزیز موافقم بهتر استدر یک حرکت تمرینی از امروز با نشانه های سبز در خیابان حاضر شویم .
سباسگذاریم.

SABZHA-YE-ARAK گفت...

سلام دوستان سبز:
صحبت حکّام ظلمت شب یلداست...
مهدی کروبی تا این جا بسیار شجاعانه عمل کرده و افشاگری هایش نقش بزرگی داشته است. نامه ی مشهور او در مورد تجاوز به زندانیان در زندان ها، بزرگترین ضربه ای بود که بر مشروعیت حکومت وارد شد. اهمیت و تاثیر این نامه را می توان به نامه ای تشبیه کرد که قبل از انقلاب به نام رشیدی مطلق در روزنامه ی اطلاعات علیه آقای خمینی منتشر شد و خیلی ها آن را آغاز فروپاشی حکومت پهلوی می دانند. حکومت جمهوری اسلامی هم بعید است بتواند از اثرات این نامه ی تکان دهنده و تاریخی رهآیی یابد.
جنبش مقاومت تازه شروع شده است. بحران های سیاسی و بحران های اقتصادی و فشارهای بین المللی که این حکومت با آن مواجه است و یا مواجه خواهد شد، نیروی عظیم و مصممی را به میدان خواهد آورد. نظامی کردن بیشتر فضای کشور و ده تا سپاه پاسداران هم برای مقابله با چنین نیرویی کافی نخواهد بود ...

ناشناس گفت...

ya hosein

سبز های شهر اراک گفت...

سلام دوستان سبز:

قبای آقایان لای در گیر کرده است


• مهدی کروبی نامه ی جدیدی در پاسخ به هیات سه نفره ی قوه ی قضائیه و گزارش آن ها، منتشر کرد و موارد دیگری از شکنجه و تجاوز را در زندان ها و خیابان ها فاش ساخت. کروبی نوشت: وقاحت اما به آنجا رسیده است که به جای مجرمان و مباشران و مسبان این مظالم، مهدی کروبی را می خواهند محاکمه کنند. غافل از آنکه محکمه واقعی در میان مردم است و باید به میان مردم رفت و دید که آنها چه کسی را محکوم می کنند و چه کسی را صدای حق خواهی خود می دانند

kabk22 گفت...

به نام پروردگار آزادی
با درود
شما لینک شدید...
اگه لینکم کردی خبرشو بده...
به امید آزادی

Unknown گفت...

سلام بچه ها خسته نباشید.چند نکته را کوتاه میگم.
1- در جواب آقای جهانگیری من با تهران اومدن موافق نیستم ولی بهتره اگر هم صلاح بر این تصمیمه سایت اعلام کنه.
2-از بچه های سایت خواهش می کنم مسیر ها را در اراک اعلام کنند.سپاس
3-در حد یه تجربه فقط میگم من ساکن تهرانم و در اکثر راهپیمایی ها شرکت کردم و راهپیمایی های اراکم دیدم مشکل بزرگه اراک اینه که فقط جوان ها به خیابان ها میریزن بر خلاف تهران.برای همین ازهمه هم شهریام جوان ها را تنها نزارن(خواهش میکنم به این موضوع در سایت اشاره کنید)
4-نکته آخرهم با بچه های سایت، بچه ها فقط به سایت بسنده نکنید و همه راه های اطلاع رسانی را تقویت کنید مثلا استفاده از بلوتوث موبایل و ... برای آگاهی دادن.
موفق باشید

ناشناس گفت...

کروبی و موسوی به تاریخ پیوستند فکری به حال خوذتان بکنید که دیر یا زود رسوا می شوید