۱۳۸۸/۰۶/۱۳

شبهای قدر ، مسجد سليمانيه اراك

وعده حضور سبز مردم اراك:
شبهای قدر ، مسجد سليمانيه اراك



با حضور سبز خود در شبهای قدر ، خيال خام كودتا گران در به خواب رفتن جنبش بيدار و سبز را نقش بر آب خواهيم كرد.
اراك- شبهای قدر، خ 22 بهمن ، مسجد سليمانيه .

۱۷ نظر:

Unknown گفت...

بچه ها دست گلتون درد نکنه با دیدن وبلاگتون یه لحظه با تمام وجودم به اراکی بودنم افتخار کردم.شما ها حتما یکی از بازو های بزرگ حرکت پر قدرت رسا در اراک خواهید بود.فقط همیشه باشید.منم آماده همه جور خدمت رسانی به شما بچه های سبز با مرام هستم.
sisal88@gmail.com
دوستون دارم.همیشه بلند همیشه سر افراز و همیشه در صحنه

ناشناس گفت...

سلام من تا به حال به مسجد نیامده ام ولی اینبار می آیم تا بگوییم که ما هم با این حکومت مخالفیم برای ما بچه های اراک که تا به حال فرصت زیادی برای اعتراض نداشته ایم این بهترین فرصت است پس وعده ما در مسجد سلیمانیه با شعار های کوبنده
مرگ بردیکتاتور و مرگ بر استبداد

انقلاب سبز گفت...

با تشکر از دوستان عزیز بابت هماهنگی اقدامات سبز .با اینکه من فرد مذهبی نیستم در این حرکت شرکت خواهم کرد و از همه دوستان هم خواهش می کنم به دور از تعصب در این مراسم حضور بیابند تا اتحادمون رو به نمایش بگذاریم.

kamran daneshjoo گفت...

ما هستیم و خواهیم امد...
منتظر نباشید به همه بگیر فقط مواظب باشید جا کم امد مردم ناراحت نباشن چون احتمال زیاد افراد زیادی شرکت میکنند

ناشناس گفت...

dametoon garm.
in dafeh mikhaim hame ba ham neshoon bedim ke arak ham sabze sabze.
shabaye ghadr mibinametoon.

mohamad گفت...

منم که از قبل حضورمو اعلام کرده بودم

ناشناس گفت...

سلام همرزم .من هم اراکی هستم .
لینکتون رو گذاشتم تو بلاگ .
اگر شما هم من رو لینک کنید ممنون میشم.

فرداروز بهتریست.

ناشناس گفت...

ما ایرانیان درون و برون مرزی بدینوسیله از کلیه مراجع انسانی، سیاسی و قانونی جهان درخواست داریم تصمیمی عاجلانه و اضطراری جهت توقف سرکوبهای خشن نظام جمهوری اسلامی علیه شهروندان ایران اتخاذ نمایند.
امروز جهانیان از طریق هزاران فیلم، عکس و خبر نظاره گر ضرب و شتم، شکنجه وکشتارخیابانی مردم ایران توسط نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
این نظام میلیونها ایرانی را که جهت ابتدایی ترین حقوق انسانی خود به تظاهرات صلح آمیز خیابانی پرداخته اند، قلع و قمع می کند. این اعمال نه تنها ناقض نص صریح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشند که اقدامی جنایتکارانه علیه بشریت نیز هستند.
نظام جمهوری اسلامی ایران به زعامت سید علی خامنه ای در راستای اهداف جنایتکارانه خود حتی از قتل و آزار زنان باردار، زنان سالمند، کودکان خردسال، زخمیان و معلولین هم ابایی ندارد. پوشیده نیست که همین رژیم جنایتکار به منظور حصول اهداف یاد شده به قطع جمیع ارتباطات بین ایران و جهان آزاد پرداخته تا ابعاد جنایات و سیاهکاریهای آن از چشم جهانیان پوشیده بماند.
ما امضا کنندگان این نوشته از مجامع یاد شده جهانی تقاضا داریم که در این مقطع حساس و خطرناک از تاریخ ایران جهت توقف جنایات و تعقیب قانونی عاملین این جنایات هولناک اقدامی عاجل به عمل آورند.
www.bahrammoshiri.com

ناشناس گفت...

می‌توانم با قاطعیت بگویم کار سیدعلی آقا تمام است. البته تعیین زمان برای روزی که بساط اموی برچیده شود و علی ‌بن جواد اگر خیلی بخت بلند داشته باشد و به جزیره‌ای که در ونزوئلا به 700 میلیون دلار خریده راهش دهند مجتمع آذربایجان را ترک می‌گوید، کار رمالان و پیشگویان است. اما در این نکته ذره‌ای تردید ندارم که نایب امام زمان نیز بی آنکه درس از اسلاف واقران خود بگیرد به همان راهی می‌رود که چائوشسکو و صدام حسین رفتند. می‌توانست سرچشمه را با بیل شیخ علی اکبر بگیرد اما گمان کرد با فیل فیروز آبادی و گوریل نماز جمعه احمد خاتمی و کوتوله فاسد احمد جنتی و عزیز جعفری و اسماعیل آقا باجناق تحفه آرادان، چشمه که هیچ جلوی دریا را هم خواهد گرفت. حالا حتی آخوندهائی که 20 سال از حلقوم ملت زد و به کیسه آنها ریخت، مثل ناصر ابوالمکارم شیرازی و صافی گلپایگانی هم رهایش کرده‌اند. از آنهمه مداح و کاسه لیس فقط برایش جانورانی از نوع محمد یزدی و محمد تقی مصباح یزدی و آقا تهرانی و احمد خاتمی و اصغر حجازی برایش مانده‌اند. حتی می‌گویند محمدی گلپایگانی که دختر نایب امام زمان را برای پسرش گرفته بعد از گندکاری خرید هواپیمای پسرعموی سلطان حسن بلقیه سلطان برونای توسط پسرش و توبیخ و تحقیر و تهدید و... او توسط اصغر حجازی، دل از ارباب کنده است. به خصوص که آقا حالا دربست در اختیار سید مجتبی است و ملاقاتهایش را هم سید مجتبی و اصغر حجازی ترتیب می‌دهند. اینکه هاشمی (دستغیب صراحتاً می‌گوید هاشمی که ترا انتخاب کرده) می‌کوشد صنمی را که خود ساخته بشکند، قصه نیست یک واقعیت تمام عیار است. محمد یزدی با پخش حواله‌های پانصد میلیونی فقط توانسته تا امروز 11 عضو خبرگان را برای عزل هاشمی بسیج کند. بیست تن دیگر قول همکاری داده اما مرددند و متن نامه را امضا نکرده‌اند. آن سیصد و اندی آخوند و طلبه نیز که نامه فدایت شوم به سید علی آقا پائین خیابانی نوشته‌اند از بچه‌ های مصباح و از نوع روانبخش و غرویان هستند. یعنی آبروباخته و بدنام و رسوا. حالا آقا هادی هم از اخوی پرهیز می‌کند و محمدآقا مشغول جمع کردن بساطش برای انتقال به ولایت محبوبش دبی است. تردید نکنید این ولایت خون باید برچیده شود. موج سبز برای همین منظور به حرکت درآمده است

اشکان پارتی گفت...

سلام
هموطن اراکی من پیروز باشی .
با مطلب :"آن صبو شکست و آن پیمانه ریخت" در خدمتتان هستم .
http://ashkan-paarty.blogspot.com/2009/09/blog-post_09.html
( ضمنا اگر صلاح دانستید تبادل لینک کنیم )

SABZHA-YE-ARAK گفت...

سی سال تلاش، سی سال مبارزه، دهها طرح براندازی کوچک و بزرگ از فردای سوار شدن ولایتمداران بر اسب قدرت، دهها طرح انفجار و کشتار از ویرانی حزب جمهوری اسلامی و دفتر ریاست جمهوری گرفته تا سر به نیست کردن احمد خمینی، از جنگ با عراق تا صف‌آرائی اسرائیل و غرب در مقابل جیش اسلام ناب انقلابی محمدی ولایتی و... به اندازه این موج سبزی که عمرش کمی بیشتر از 2 ماه است نتوانسته است اعتماد به نفس و اعتبار ایرانی بودن را به ما برگرداند، و از سوی دیگر رژیمی را که عملاً زمینه‌های ماندگاری خود را حداقل برای ربع قرن دیگر فراهم کرده بود، به گونه‌ای در چشم جهانیان بی‌اعتبار و متزلزل نشان دهد که رئیس جمهوری بزرگترین قدرت جهان ناچار شود همه برنامه‌هائی را که از ماهها پیش از ورودش به کاخ سفید تدارک دیده بود و هدف اصلی‌اش رسیدن به تفاهم با اهل ولایت فقیه بود کنار بگذارد و چشم به خیابانهای تهران بدوزد و از پهندشت تلویزیون و اینترنت با نگاه به جان باختن «ندا» و شنیدن واژگان پروین خانم مادر سهراب، ستایشگر ملتی شود که تا دیروز گمان داشت ویروس اسلام ناب انقلابی محمدی ولایتی همه وجودش را تسخیر کرده است
در عین حال هر یک از ما می‌توانیم به گونه ‌ای در پیوستن قطره‌های اعتراض به یکدیگر و دریا شدن جنبشی که جهان را به تحسین واداشته است مشارکت داشته باشیم. در این ملک مشاع سهامدار اصلی مردمی هستند که سی سال در خانه پدری رنج کشیدند و آزار دیدند، انواع و اقسام ستم‌ ها و اهانت‌ها را متحمل شدند، جوان دادند و زندگی باختند و با اینهمه نه مجذوب ولی فقیه در جوار وطن و توپ و تانک اهدائی صدام حسین شدند نه هخائیان ینگه دنیا و بریتانیای عظما توانستند فریبشان بدهند ونه ضد فرهنگ فریب و ریا و تظاهر توانست آنها را وادار به تسلیم و پذیرش زندگی گوسفند وار بکند. جنبشی که اینک 16 هفته از عمر خود را پشت سر می‌گذارد ریشه ‌دارترین خیزشی است که در سالهای اخیر نمونه‌ های آن را در گوشه و کنار جهان دیده‌ایم.
رژیم با تمام هوشیاری دستگاههای امنیتی ریز و درشتش و پیش‌بینی‌ها و برآوردهای اتاقهای فکرش و در رأس آنها اتاق فکر سیدعلی آقای پائین خیابانی، حتی در رعب‌ آورترین رؤیایش، تصور نمی‌کرد تقلب آشکار و ننگینش در انتخابات منجر به جنبشی بزرگ بشود که اصل و فرع جمهوری ولایت فقیه را به چالش کشد.

همراه گفت...

متاسفانه دیروز وبلاگ قبلی ما رو که آدرسش در وبلاگ جدید(بالا)هست. نه تنها فیلتر بلکه حذف کرده اند. لطفا به این آدرس برید .هنوز کامل نیست. 24 ساعت وقت داشتیم مطمئنا از قبلی بهتر میشه. در ضمن دیگه اینو فقط می تونن فیلتر کنند. نمی تونند حذفش کنند. خوشحالم که شما از ابتدا در بلاگر ایجاد شده اید. از صمیم قلب آرزوی پیروزی هممون را داریم

SABZHA-YE-ARAK گفت...

بهتره توی دسته‌های چند نفری حرکت کنیم. چه بهتر که با گروهی از دوستامون مثلاً از میدان یا هر قسمت دیگه مسیر حرکت کنیم. اگر حس کردیم که خطری نیست فقط کافیه انگشتامونو V کنیم تا بقیه گروه‌ها هم به ما بپیوندن، این‌طوری کم‌کم در طول مسیر به گروه‌های دیگه می‌پیوندیم.
در ضمن، یه ایده جالب برای برآورد تعداد افراد شرکت‌کننده اینه که افراد بلوتوث گوشی‌شون رو روشن بذارن. می‌تونیم از طریق تعداد بلوتوث‌های فعال توی محدوده بدونیم که میزان مشارکت چقدره.

ناشناس گفت...

سلام
همون طور که مطرح شد، جنبش تشكيلات راه سبز اميد استان مركزی قراره اولین مشق خودش رو "شبهای قدر ، مسجد سليمانيه اراك" تمرین کنه. این برنامه با استقبال خوبی مواجه شده و جای داره که اینجا به همه شهروندان عزیز تبریک بگیم. نظرات بسیار دلگرم کننده و در عین حال مفید بود. اما همان طور که همه می دونیم ما مشکل اطلاع رسانی داریم. در این زمینه پیشنهاداتی شد مثل پخش شب‌نامه و چسبوندن اطلاعیه که البته مؤثر هستند به شرطی که نهایت احتیاط رو رعایت بکنیم. چون ما بار اول هست که می خواهیم یک حرکت دسته جمعی رو شروع کنیم و در موردش اطلاع رسانی کنیم و باید به تدریج با جو احتمالی امنیتی آشنا بشیم.
لازم نیست نگران تعداد افراد شرکت کننده باشیم. همون طور که گفته شد ما داریم تمرین می کنیم. اما کارهایی که می تونیم تو این چند روز باقیمونده انجام بدیم.
قدم اول معرفی این وبلاگ هست. جا داره که همین جا از موج سبز آزادی به خاطر اطلاع‌رسانی در این زمینه تشکر کنیم. همون طور که گفته شد قرار هست از این به بعد تمامی برنامه های جنبش اینجا مطرح بشه. پس اولین مرحله اینه که تا جایی که در توانمون هست این وبلاگ رو به بقیه دوستانمون که به اینترنت دسترسی دارند معرفی می کنیم.
در عین حال برنامه "شبهای قدر ، مسجد سليمانيه اراك" رو به اون هایی که به اینترنت دسترسی ندارند مثل افراد دیگر خانواده، فامیل، همسایه و هر کسی که بهش اعتماد داریم به صورت زبانی یا تلفنی اطلاع می دیم.

ناشناس گفت...

سلام
لطفا با وبلاگ های اراکی تبادل لینک کنید تا بیشتر شناخته شوید.
با تشکر

ناشناس گفت...

سلام
منتظر برنامه روز قدس در اراک هستیم.
لطفا هر چه سریع تر این برنامه تدوین شود و در اختیار همشهریان قرار گیرد.
با تشکر

همراه گفت...

سلام به این آدرس هم سر بزنید.آیا در بلاگر میشه برای یک پست ادامه مطلب گذاشت. 27 شهریور میبینمتان. به امید خدا