۱۳۸۸/۰۶/۱۸

اراک - اولین حضو ر سبزها درشب قدر

اراک ، اولین حضو ر سبزها درشب قدر



روز 19 ماه مبارک رمضان ، اولین شب لیالی قدر در مسجد سلیمانیه اراک با حضور مردم همیشه بیدار و سبز اراکی برگزار گردید.

در این مراسم که تعداد شرکت کنندگان در آن چشمگیر بود حامیان جنبش سبز و آزادیخواه برای آزادی زندانیان در بند و رهایی مردم ایران از ظلم وستم به دعا ونیایش پرداختند.


- شایان ذکر است عکس ها و فیلم این مراسم به زودی منشر خواهد شد.

-این برنامه شبهای 21 و23 ماه رمضان نیز در همین مکان با حضور حامیان جنبش سبز برگزار خواهد شد.

۲ نظر:

SABZHA-YE-ARAK گفت...

سلام دوستان سبز
نتیجه‌ برنامه دیروز اصلاً دور از انتظار نبود. این رو باید بدونیم که تنها چیزی که ما رو به هم مرتبط کرده امیده. امیده که باعث شده این وبلاگ راه اندازی بشه. ما سعی خودمون کردیم. درسته ماهایی که با این وبلاگ آشنا هستیم تعدادمون زیاد نیست، اما همین ماها بالاخره اومدیم تو خیابون و لااقل احساس خوبی داریم از این که به وعده‌مون عمل کردیم. ما نیاز به یه همچین جایی داشتیم که بتونیم سازمان یافته تر با هم کار کنیم. حالا ما یک قدم برداشتیم و قدم‌های دیگه‌ای مونده که باید از این به بعد با هم برداریم. جو امنیتی طوری هست که نمی‌شه اعتماد کنیم. درسته همدیگه رو نمی شناسیم اما با این حال یه هدف مشترک و مقدس داریم و واسه این هدف مشترک تلاش می‌کنیم، و این خیلی امیدبخشه.
اما بیایم تا 7 روز دیگه که روز قدس هست، بازم تمرین کنیم. می‌دونیم که تا ما جوونا کاری نکنیم کسی از اقدامی نمی‌کنه. پس برنامه ما قبل از هر چیز، تشکیل یک جامعه گسترده از جوونا است. اگه خوب کار کنیم تا 7 روز دیگه یک جامعه بزرگی از جوونهای شهرمون رو داریم که با این وبلاگ آشنا هستند. هر کدوم از ماها هم همون طور که می‌دونیم، رسانه‌ای هستیم برای سایر افراد خانواده.

SABZHA-YE-ARAK گفت...

سلام دوستان سبز
کارهایی که توی این هفته برای انجام دادن داریم اینه که با روش‌های مختلف در مورد برنامه روز قدس که راهپیمایی سبزها هست اطلاع‌‌رسانی کنیم. اما قبل از روز قدس هم یه برنامه تمرینی دیگه می‌ذاریم. می‌خواهیم برآورد کنیم ببینیم کلاً چند نفر از برنامه‌های ما اطلاع دارند. پس بهتره به جای حرکت کردن و پراکنده شدن، یه جایی تجمع کنیم و البته با نمادهای سبز. این تجمع رو سه‌شنبه 25 شهریور برگزار می‌کنیم. ما در این تجمع دو هدف اصلی داریم: اول، برآورد تعداد افراد مطلع در زمینه برنامه‌های جنبش، و دوم، اطلاع‌رسانی در مورد برنامه روز قدس. مکان تجمع رو هم با همفکری هم تعیین می‌کنیم که تا دو روز آینده برنامه تکمیلی تجمع رو اعلام می‌کنیم.